Condor Seed شرکت

شرکت تولید بذر کوندور سید (Condor Seed) :

مواد غذایی ، خوراک ، فیبر و سوخت ، همه چیز با دانه شروع می شود . نه تنها بذر پایه و اساس رژیم غذایی انسان است ، بلکه پایه و اساس زندگی روی زمین است. وعده غذایی که امروز یا فردا شما یا خانواده شما می خورید ، همه با بذر شروع می شود . ما نه تنها برای نسل خود بلکه برای کسانی که بعد از ما خواهند آمد ، بذر را حفظ و تولید می کنیم. ما جهان بذر را جذاب می دانیم. از کنگر فرنگی گرفته تا کدو تنبل ، وسعت تنوع ژنتیکی شگفت آور است.  Condor Seed وارد سی و یکمین سال فعالیت خود شد . Condor Seed دارای بیش از ۳۵۰ محصول منحصر به فرد است. Condor Seed بذر را به ۵۵ کشور صادر می کند. این بذر در مزارع و باغ هایی در سراسر جهان تولید می شود که محصولاتی ارزشمند  تولید می کند.

بذر کندر سید امریکا

تاریخچه مختصری از تولید بذر توسط شرکت معظم Condor Seed امریکا

۱۹۸۵؛ شرکت Condor Seed ، شرکت تحت قوانین ایالت آریزونا تأسیس شد ، این شرکت به عنوان یک شرکت تولید قرارداد عمده فروشی بذر سبزیجات با اولین محصول بذر که در پاییز ۱۹۸۵ کاشته شده است ، فعالیت خود را آغاز کرد. یک قطعه زمین ۱۰ هکتاری واقع در ۵ مایلی جنوب یوما ، آریزونا برای خرید به عنوان دفتر مرکزی شرکت و تأمین مساحت خریداری شد. برای تولید آزمایشی و کنترل کیفی رشد فزاینده

۱۹۸۶؛ ساخت یک انبار ۸۰۰۰ فوت مربع تکمیل شد که شامل یک خط تمیز کردن بذر بود. یک واحد اداری تلفن همراه ۸۰۰ فوت مربع خریداری و در غرب انبار مستقر شد. در ماه می و ژوئن سال جاری ، اولین محصول بذر برداشت و تهویه بذر آغاز شد.

۱۹۸۹؛ یک مدیر تولید برای کمک به گسترش تولید بذر شرکت استخدام شد و او هنوز هم با این شرکت همکاری می کند. در این چند سال اول ، ۹۰-۹۰ درصد از تولید بذر ما پیمانکاری یا محصول تولید هکتار بود.

۱۹۹۱؛ یک کارمند جدید به عنوان مسئول حمل و نقل و دریافت استخدام شد که همچنان با ظرفیت دیگری به کار خود در این شرکت ادامه می دهد. در سال جاری ، مدیر کل در اولین کنگره بین المللی بذر خود در اسپانیا شرکت کرد و شروع به گسترش ادامه تجارت بین المللی Condor Seed . امسال ما همچنین اولین لیست قیمت رسمی خود را که حاوی ۱۱۴ گونه گرده افشان باز است منتشر کردیم.

۱۹۹۲؛ Condor Seed به یکی از اعضای بنیانگذار انجمن تجارت بذر آریزونا تبدیل می شود.

۱۹۹۳؛ ۲۲۰۰ فوت مربع برای ایجاد جایگاه واحد اداری سیار ساخته شد. این شرکت همچنین برای گسترش تولید بذرهای آزمایشگاهی و کوچک بذر ، و تهیه چرخش محصول برای سطح اصلی آن ، اجاره زمین اضافی را در مجاورت خود ارائه داد.

۱۹۹۸؛ ساخت یک انبار عایق ۱۸،۰۰۰ فوت مربعی به اتمام رسید که شامل یک اتاق ذخیره سازی ۴۰۰۰ فوت مربعی است. این و سایر انبارهای Condor Seed در کنار هم ۳۰ متر ارتفاع دارند. بیشتر بذور ما در سطل های بزرگ چوب یا سه جداره ذخیره می شود که با بهره گیری از ساخت و سازهای بلندتر ساختمان ، تا ۶ ارتفاع انباشته می شوند. این ساختمان جدید برای ساخت خط تهویه بذر سوم در انبار اصلی ما اتاق فراهم کرده است.

۱۹۹۹؛ برای جابجایی بیشتر تجهیزات نگهداری از انبار تهویه ، یک فروشگاه کوچک ساخته شده است تا بتواند وسایل اضافی دیگری برای تمیز کردن بذر بسازد.

۲۰۰۳؛ بنای اصلی دفتر ما به دلیل نقص اصلی در معماری تخریب شد و یک ساختمان اداری جدید با کم و بیش همان شکل ساخته شد. در بیشتر سال جاری ، دفتر ما در سردخانه انبار حمل و نقل  مستقر شد . در این سال همچنین شاهد توسعه وب سایت Condor Seed بودیم که در درجه اول به عنوان یک فروشگاه “on-line” از انواع مختلفی که ما می فروشیم تولید شده از بذر سهام خودمان است یا از سایر تأمین کنندگان خریداری شده است.

۲۰۱۱؛ علاوه بر این ، ۸۰۰۰۰ فوت مربع در ضلع شمالی انبار اصلی برای هدف اصلی ذخیره بذرهای  قبل از تهویه ساخته شد.

۲۰۱۲؛ یک ساختمان کوچک با آشپزخانه و اتاق های استراحت و انبار ساخته شد تا به عنوان اتاق استراحت برای کلیه کارمندان انبار و تمیز کردن بذر خدمت می کنند.

۲۰۱۳؛ در دسامبر این سال  ، این شرکت به شرکت Suba Seeds ، یک شرکت بزرگ بذر ایتالیایی جوین شد. این فرصتی برای تعدادی از همکاریهای تولید بین دو شرکت و همچنین دسترسی به مشتریان جدید فراهم کرده است. بذر Condor در حال حاضر بخشی از گروه Suba است که یکی از ۶ عضو آن در زمینه تجارت سبزیجات و گیاهان دارویی است.

۲۰۱۴؛ امسال حدود ۴۵ درصد از سطح زیر کشت تولید بذر ما با سایر شرکت های کاشته شده از بذر اختصاصی سهام خود تحت قرارداد بود. این ترازو عمدتاً انواع عمومی کاشته شده از بذر سهام بود که توسط شرکت انتخاب و نگهداری می شد.

۲۰۱۵؛  سی سالگی Condor Seed را جشن گیرفتیم. اکنون ۳۵۷ محصول منحصر به فرد تولید میکنیم که ۲۸ نوع آن اختصاصی یا نیمه انحصاری است. ما از همه مشتریان دیرینه ما (که بسیاری از آنها ۲۵+ سال با ما کار کرده اند) سپاسگزاریم .

وارد کننده بذر

این رزومه کوچکی بود که کوندور سید خود را بدینگونه معرفی کرده است . دستچیده افتخار همکاری تنگاتنگ از طریق نمایندگان خود در کشور ایالات متحده و ایتالیا با Condor Seed را دارد. گروه بازرگانی دستچیده امکان تامین هر گونه بذر محصول این شرکت با تضمین اورجینال بودن و کیفیت برای کلیه مصرف کنندگان بذر را فراهم نموده ….کافی است با ما در تماس باشید.

در زیر البوم تصاویر اختصاصی نمایندگان گروه بازرگانی دستچیده در محل اصلی کارخانه Coondor Seed  واقع در ایالت آریزونا را میتوانید مشاهده نمایید.