فلفل دلمه ایی رنگی صادراتی

صادرات تخصصی فلفل دلمه ایی رنگی

فلفل دلمه ای رنگی (گلخانه ای) استان هرمزگان ( میناب ) ، استان اصفهان و همدان به دلیل شرایط کشت و تجربه بالای گلخانه داران زیر نظر برجسته ترین و زبده ترین متخصصان کشاورزی دستچیده از مرحله انتخاب بذر تا کنترل شرایط کاشت و برداشت ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از اقلام صادراتی ایران مناسب برای صادرات به روسیه، عراق، امارات (دوبی)، قطر، عمان ، پاکستان ، افغانستان ، گرجستان ، ترکیه ، ارمنستان ، کویت و … می باشد.

البته کشورهای دیگری نیز برای صادرات این محصول بازار مناسبی دارند اما کشورهای نام برده شده ، بطور معمول وارد کننده فلفل دلمه رنگی ایران هستند که دپارتمان صادرات دستچیده ، بصورت هفتگی برای بازار میوه و تره بار برخی از این کشورها ، محصولات کشاورزی ایران را صادر می کند.

فلفل دلمه صادراتی یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی است که نه تنها به جهت ارزش اقتصادی بلکه به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار گرفته است.

با افزایش جمعیت جهان و کمبود منابع غذایی بحث تولید، خرید و فروش فلفل دلمه صادراتی و ارسال آن توجه بیشتر تاجران و صادر کنندگان مواد غذایی را به خود جلب کرده است.

یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان، سلامت محصولی است که خریداری می کنند؛ نگرانی بابت آفاتی که باعث خرابی محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبارشان می شود و همچنین فاسد شدن محصول در حین جابه جایی و… از جمله نگرانی های مشتریان و مباحثی است که در امر صادرات بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

همان گونه که می دانید فلفل دلمه صادراتی حساسیت بالایی به تغییرات دمایی دارد و بایستی در شرایطی حمل شود که از تغییرات دمایی و گرم و سرد شدن مکرر جلوگیری شود، چرا که موجب نرم شدن و در نهایت خراب شدن محصول شما پیش از صادر شدن می گردد. بنابراین بسته بندی و شیوه ارسال آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اصولا یک کانتینر از این محصول متشکل از ۵۰ درصد فلفل دلمه قرمز، ۳۰ درصد زرد و ۲۰ درصد فلفل نارنجی بوده به وزن حدودی ۱۴ تن ( هر کارتن فلفل دلمه ایی رنگی حدودا ۸ کیلوگرم ) که تماما بعد از سورتینگ درون بسته بندی های مستحکم قرار می گیرد و نهایتا روی پالت چیدمان می شود. اگر سفارش شما به گونه ایست که درصد متفاوتی از رنگ را شامل می شود، لطفا در هنگام ثبت سفارش خود، بخش فروش را مطلع سازید.

کد تعرفه گمرکی صادرات فلفل دلمه ایی
کد تعرفه گمرکی صادرات فلفل دلمه ایی

دپارتمان صادرات محصولات کشاورزی دستچیده ، در صورت درخواست مشتری ، کلیه فرایند صادرات فلفل دلمه ای خریداری شده ایشان از اجاره کانتینر، تا حمل و نقل، تشریفات گمرکی و در نهایت ارسال بار به بازار میوه و تره بار در کشور مقصد را به عهده می گیرد.

بسته بندی فلفل دلمه ای به گونه ایست که به هیچ عنوان به علت فشار ناشی از وزن کارتن های بالایی ، کارتن های زیرین پالت دچار آسیب نشده و سفارش مشتری در نهایت سلامت به کشور مقصد خواهد رسید. که این موضوع گویای کیفیت، استحکام و مقاوم بودن کارتن ها در برابر رطوبت می باشد.

شاخص های فلفل دلمه ای صادراتی

در صادرات فلفل دلمه ای به کشورهای مذکور، جدای از کیفیت ، قیمت محصول می بایست با بازار میوه تره بار کشور مقصد همخوانی داشته باشد. در غیر اینصورت، صادرات این محصول توجیه اقتصادی نداشته ومتاسفانه سود بسیار کم یا بعضا سودی را عاید شرکت صادر کننده نمی کند.

منظور از همخوانی قیمت ، قیمت تمام شده محصول در بازار میوه تره بار کشوری است که صادرات فلفل دلمه ای به آن انجام می شود. ممکن است در بازه ای که قیمت در بازار یک کشور، توجیه اقتصادی نداشته باشد، در همان بازه بتوان صادرات این محصول را به کشور دیگری با سود بیشتر انجام داد.

به هر حال شناخت بازار هدف ، از مهمترین شاخص های صادرات به شمار می رود که هر بازرگان با تجربه ای به خوبی از نوع محصول صادراتی، زمان مناسب برای صادرات و همچنین نحوه صادرات آن اطلاع دارد.

توجه داشته باشید، تاریخ تحویل سفارش مشتری ، با توجه به ترافیک ورودی و خروجی انبارهای گروه بازرگانی دستچیده در مبدا تعیین می شود.

 

با ۹ فلفل دلمه ای خوشمزه در رنگ ها و شکل های مختلف آشنا شوید…

فلفل دلمه یا فلفل شیرین در رنگ های مختلف سبز، قرمز، نارنجی و زرد در بازار برای تهیه انواع خوراکی ها و غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید تاکنون اطلاعات کافی در خصوص ارقام فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای نداشته‌اید؛ این محصولات به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه صیفی جات با ارزش صادراتی بالا به راحتی در گلخانه ها قابل کشت هستند.

البته خواستگاه برخی از ارقام فلفل دلمه ای در کشورهای خارجی به ویژه در مناطق گرمسیری نظیر مکزیک می باشد. به همین دلیل کشورهایی که شرایط کشت این فلفل دلمه ای را در شرایط طبیعی تر داشته باشند، علاوه بر کشت گلخانه ای، به این روش ها می توانند میزان صادرات خود را افزایش دهند.

۱-فلفل دلمه ای گیلاسی

یکی از ارقام فلفل دلمه گلخانه ای، فلفل دلمه ای است که در شکل ظاهری هم به فلفل دلمه ای شباهت دارد هم شبیه به گیلاس می باشد. طعم این نوع فلفل دلمه ای اندکی تند است. فلفل گیلاسی برای تهیه میان وعده ها، سالاد و ترشی استفاده می شود.

۲-فلفل Cubanelle

یکی دیگر از ارقام فلفل دلمه ای که در گلخانه ها پرورش داده می شود با نام فلفل Cubanelle شناخته می شود. Cubanelle به رنگ سبز مایل به زرد و یا سبز تیره رشد می کند.

اگر دوره رشد این فلفل ها کامل شود، رنگ آنها از سبز به رنگ قرمز متمایل می ‌گردد. اگرچه شکل ظاهری فلفل Cubanelle ، کشیده و نازک است اما یکی از انواع فلفل‌های دلمه‌ای محسوب می‌شود.

۳-فلفل دلمه صادراتی سبز

یکی از ارقام فلفل دلمه گلخانه ای، فلفل دلمه صادراتی سبز می باشد. این فلفل ها را در فروشگاه ها و مغازه های سبزی فروشی، بسیار مشاهده کرده اید.

فلفل دلمه ای سبز رنگ در عطر و طعم، بسیار بی نظیر هستند. از آن ها برای طبخ غذا، ترشیجات و به عنوان طعم دهنده یا سبزیجات خام استفاده می شود.

۴- فلفل قرمز ایتالیایی

شاید در نگاه اول، فلفل قرمز ایتالیایی ارتباطی با فلفل دلمه ای نداشته باشد، اما یکی از انواع فلفل هایی است که به صورت گلخانه‌ای کشت می شود و در زیر شاخه فلفل دلمه ای قرار می‌گیرد.

این فلفل ها باریک، بلند و بسیار تند و تیز هستند. از آنها به عنوان طعم دهنده یا تهیه ترشی استفاده می شود.

۵-فلفل دلمه ای نارنجی

یکی دیگر از مهمترین ارقام فلفل دلمه گلخانه ای، فلفل های نارنجی است. این مدل فلفل دلمه در کنار فلفل دلمه ای زرد، قرمز و سبز، یکی از پرطرفدارترین کالاهای صادراتی در جهان به شمار می‌رود. طعم این مدل فلفل، شیرین بوده و می توان آن را به صورت خام، ترشی و یا در سالاد مصرف کرد.

۶-فلفل دلمه ای بنفش

یکی از عجیب ترین گونه های فلفل دلمه ای گلخانه ای، فلفل دلمه بنفش رنگ است. این فلفل از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا می باشد و رنگ آن شبیه بادمجان است.

فلفل دلمه بنفش رنگ از نظر شیرینی طعم، در رتبهای بعد از فلفل دلمه قرمز، نارنجی و زرد قرار دارد. از این فلفل نیز برای تهیه سالاد،ترشی و طبخ غذا استفاده می شود. همچنین می توانید آن را به صورت خام مصرف کنید.

۷-فلفل دلمه صادراتی قرمز

فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای یکی از محصولات متنوع از گونه های فلفل دلمه ای است که با طعم شیرین و عطر دلپذیر برای تهیه سالاد فلفل، تهیه سس سالاد و به صورت مصرف خام مورد استفاده قرار می گیرد.

۸-فلفل Pimentos

یکی دیگر از انواع فلفل دلمه ای که در ظاهر هیچ شباهتی به فلفل های دلمه ای معمولی ندارند، فلفل Pimentons است. این فلفل ها بسیار تند و آتشین هستند و بیشتر برای کباب کردن، طعم دادن خوراک های گوشتی، تهیه ترشی ها و به عنوان طعم دهنده استفاده می شوند.

۹- فلفل دلمه صادراتی زرد

یکی از محبوب ترین گونه های فلفل دلمه ای گلخانه ای، فلفل دلمه صادراتی زرد رنگ است. طعم شیرین این فلفل به همراه عطر دلپذیر آن، استقبال مصرف کنندگان از این ماده خوراکی را برای تهیه سالاد، انواع غذا ترشی و مصرف خام افزایش داده است. انواع فلفل دلمه ای گلخانه ای به رنگ های نارنجی، سبز، زرد، قرمز و بنفش جزو محصولات صادراتی جهان قرار دارند.

کشاورزان و تامین کنندگان محترم ، چنانچه تامین کننده این کالا می باشید جهت همکاری ثبت نام نمایید  ( کلیک کنید )