بسته بندی محصولات کشاورزی

بسته بندی تخصصی محصولات کشاورزی صادراتی

در فرایند حمل کالا، بسته بندی جایگاه مهمی دارد زیرا بسته بندی صحیح منجر به کاهش هزینه های حمل و نقل و نگه داری کالا شده و بیانگیر کیفیت محتوا و نشان دهنده اهمیت کالا می باشد. علاوه بر این یکی از مقتضیات اصلی ارائه خدمات امن ، سریع و دقیق ، بسته بندی مناسب با هدف حفظ صحت و سلامت کالا می باشد. تیم بسته بندی دستچیده با بهره گیری از استانداردهای مشخص و انواع ملزومات بسته بندی کالا ، آمادگی خود را برای بسته بندی تمامی کالاها اعلام می دارد.

خدمات بسته بندی دستچیده عبارتند از :

بسته بندی نانو هوشمند برای صیفیجات ، سبزیجات و میوه

بسته بندی های پلیمری

انواع کارتن و جعبه

تهیه انواع پد های سولفور و جاذب اتیلن و…

نبود بسته‌بندی مناسب در صادرات انواع محصولات کشاورزی بعضا سبب می‌شود تا محصولات صادراتی و ارز آور ایرانی از جمله زعفران و حتی پسته به صورت فله‌ای صادر شود و به نام دیگر کشورهای واسطه‌ای مجددا بسته بندی و به کشورهای هدف صادر شود که البته این ضعف نه تنها باعث از بین رفتن برندی به نام ایران خواهد شد ، بلکه ارزش افزوده و ارز آوری بیشتر را از آن کشورهایی خواهد کرد که هیچ نقشی در تولید این محصولات ندارند و تنها واسطه صادرات محصولات کشاورزی ایرانی گمنام به دیگر کشورها هستند گروه بازرگانی دستچیده امکان ارائه خدمات بسته بندی کامل از لحاظ ( ایمنی، ظاهر و زیبایی ، درج لوگو دلخواه و…) را برای تمام مشتریان و بسته به نیاز و درخواست ایشان فراهم می آورد.

تنوع خدمات و محصولات و توانایی برطرف کردن کلیه نیازهای مربوط به بسته بندی و چاپ

تامین انواع ملزومات بسته بندی همچون کارتن ، مقوا ، جعبه ، کاغذ ، لوله مقوایی ، سینگل فیس ، ورق کارتن ، آخال و پوشال ، شانه مقوایی

طراحی خاص و چاپ بر جعبه و کارتن و سایر ملزومات بسته بندی

دریافت و بررسی تمام نقطه نظرات و پیشنهادات و تطابق با خواسته های مشتری گوشه ایی از توانایی های ما در دستچیده است.

بسته بندی نانو

صنعت بسته بندی از زمان پیدایش تاکنون، پیشرفت بسیار زیادی کرده است. بخشی از این پیشرفت‌ها مرتبط با راه‌کارهای بسته بندی فعال و هوشمند می باشد، پیشرفت‌هایی که موجب بالا رفتن کیفیت و سلامت مواد غذایی شده است. با اینکه بخش عمده پیشرفت‌های حاصل شده ناشی از تغییر اولویت ها و رویکردهای مصرف کنندگان در سطح جهان بوده ، بخشی از نوآوری ها نیز منشاء غیر منتظره ای همچون فناوری نانو داشته اند.

شکی وجود ندارد که رویکرد جدید صنایع بسته بندی متمرکز بر تضمین سلامت و کیفیت مواد غذایی (کنترل رشد میکروب‌ها ، به تأخیر انداختن اکسیداسیون ، بهبود نظارت ، حفظ طعم و بوی ماده غذایی) در کنار سهولت استفاده همراه استحکام و پایداری بسته بندی است. با توجه به روند جهانی شدن بازارهای مصرف، فاکتورهای مذکور مهم‌ترین اولویت پیش روی صنعت بسته بندی مواد غذایی می باشد. حفاظت از مواد غذايي از زمان توليد تا هنگام مصرف امری بسيار مهم است. ساده ترين روش براي محافظت از مواد غذايي بسته بندي آن است. معمولاً بسته بندي از مواد غذايي در برابر نفوذ عوامل خارجي و همچنين کاهش خواص داخلي آن محافظت مي نمايد.

زمانی حفاظت و افزایش طول عمر مواد غذایی هدف اصلی صنعت بسته بندی این محصولات بود ، اما هم اکنون سهولت در کاربرد و آسانی مصرف هم به همان اندازه اهمیت یافته است. در این عرصه اهمیت عوامل دیگری همچون امکان ردیابی، تجهیز به نشان گرهای الکترونیکی و با دوام بودن نیز رو به افزایش است. بسیاری از پیشرفت های جدید صنعت بسته بندی مواد غذایی پاسخگوی این نیازها است.

دستچیده با در اختیار داشتن چند واحد سورتینگ و بسته بندی میوه و سبزیجات ، محصولات خود را شستشو ، واکس ، درجه بندی نموده و نهایتا با بسته بندی در اندازه های مختلف و متناسب با سلیقه مصرف کننده ، به بازارهای هدف خود عرضه می دارد. این شرکت آمادگی دارد تا تجربیات خود را در زمینه تکنولوژی های نوین بسته بندی انواع میوه تازه و سبزیجات تازه ، جهت بازارهای متنوع داخلی و خارجی را به علاقمندان و فعالان این صنعت، ارائه نماید.